Nu är jag i full gång med nästa projekt som kommer ur en bild (beskuren) jag hittat på nätet. Får man göra så, det vet jag inte men Fotograf Lund (tror jag) inspirerade mig till den blivande mattan. Hoppas han inte tar illa upp utan blir glad.

Själv blir det ett försiktigt sätt att komma närmre värme och ljus.

Det gror och växer i min vävstol. Där ska jag fundera över hur tiden påverkar mig och fortsätta låta det växa…

3 reaktioner på ”Vill inte vinter…

  1. Hej! Ingen kan ta illa upp om låter sig inspireras av ett foto vad gäller färger.
    Ska bli roligt att se mattan klar.
    Ha det så gott i novemberrusket. Tänd några ljus och njut lite.
    Kramisar Birgitta

    Gilla

Kommentera

