Idag 
paus från ullprojekten 
Sätter upp en ny mattvarp i min kära vävstol. 
Under tiden vet jag 
tankarna vandrar bland mönster och bindningar
Nu är det dags att hälsa färgen välkommen igen.

Var hälsad!

2 reaktioner på ”från mohair till bomull

  1. Hej! Roligt att du tittar in till mej. Visst blir panellängderna fina. Det är en beställning på 10 m och så ska jag ha ett par meter som prov. Sedan har jag beställning på 100 cm breda gardiner också även det 10 m + några ripsmattor. Så jag behöver nog vara flitigare än jag är. Men orkar inte hur mycket som helst.
    Kram Birgitta

    Gilla

Kommentera

