Nu är rosengångsmattan äntligen klar.
Dryga tre meter växte den till.

Nya ideér har också vuxit till – någon som vet solvsätt om jag vill ha en fyrkant av rosengång med tuskaft i mitten? 

Som min lilla skiss till exempel.

Det borde vara möjligt med en massa skaft precis som med en rips tänker jag, men lyckas inte klura ut hur. Någon som kan/vet?

3 reaktioner på ”Rosarosenmattan

  1. Så varmt, jag orkar inte tänka klart. Men tanken låter lockande med din rosengångsidé. Under tiden jag funderar så ska jag njuta av den rosa.
    Om du kikar in hos mej så har jag också kommit in på den rosa avdelningen.

    Gilla

Kommentera

